dissabte, 3 de juny del 2023

SORTIR AMB UN CIRI TRENCAT

Doncs aquesta frase té dos sentits més o menys semblants. Si estic xerrant amb algú i em surt amb algun tema que no té res a veure amb allò que estàvem parlant, li diré: No em surtis amb aquest ciri trencat, això no és el que estàvem dient!

I l’altre sentit és sortir amb un estirabot o amb una sortida enginyosa a un comentari. Per exemple: Si estic amb un infant i li dic: Au va! acaba els deures d’una vegada que és tard i vol ploure. I em contesta: Si plou, millor, oi? Que hi ha molta sequera. Doncs aquest estirabot seria sortir amb un ciri trencat.




2 comentaris:

  1. Lluís Maria Barceló Casas6 de juny del 2023, a les 13:41

    Jo crec que els professionals de sortir amb " ciris trencats" són els polítics quan se'ls hi fa una pregunta que els incomoda. Sempre contesten el que els hi convé, vingui a tomb o no hi vingui.

    ResponElimina