divendres, 22 de juliol del 2022

EMBULLAT

Aquesta paraula jo la relaciono amb els cabells. Quan érem petits i se’ns feien nusos als cabells: els teníem embullats. Avui en dia potser es diu més enredats.

El suavitzant després del xampú no existia (o, si més no, a casa no el conexíem) i, com a màxim, ens posaven una mica de vinagre per fer els cabells més fins.

Ara, si em descuido del suavitzant després del xampú, tinc uns embulls tan grans que la pinta no corre! I he de tornar a rentar-lo adequadament. De vegades penso que tot plegat, ens creem necessitats ja que, si abans no fèiem servir el suavitzant perquè el desconeixíem, en quin moment devíem començar a usar-lo i a fer-lo quasi imprescindible?

És curiós que he trobat cabell enredat i troca de llana embullada. Jo ho dic justament al revés:

Tinc el cabell embullat perquè m’he descuidat el suavitzant.

Se m’ha enredat la troca de fil mentre feia ganxet.




4 comentaris:

  1. jo també tinc el cabell embullat, la troca no, que no en gasto! I el moment en què vam necessitar suavitzant no el vam decidir nosaltres sinó les empreses de perfumeria, que van pensar: ara els farem comprar productes per desembullar els cabells! I nosaltres hi vam caure de 4 potes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'acord. Però si no anessin bé, no n'haguéssim comprat més. La diferència amb altres productes superflus (al meu entendre) és que aquest sí que em funciona. Ni mascaretes de cabell, ni tònics, ni enfortidors...res de tot això! suavitzant i ja està i diferencio quin és el millor per a mi i mai ha estat el més car. Al contrari, el que gasto, 1 litre val 1,25€

      Elimina
  2. D'acord amb tu Neus . Jo quan era petita també tenia els cabells molt embullats i pentinar-me volia dir ais i ois, ara amb el suavitzant va més be. Ció , no emboliquem la troca! 😉

    ResponElimina