dissabte, 27 de juny del 2026

QUI NO TÉ MEMÒRIA, HA DE TENIR CAMES.

Ai! que no hi he pensat! Hauré de tornar a sortir.

Ai! Vaig a una cambra a buscar una cosa i no recordo què era. Hauré de tornar al lloc on era per recordar-ho.

En els dos casos, haurem de tenir cames i fes-les servir per anar a buscar allò que necessitem.

Que la memòria es perd, no hi ha cap dubte, però actua diferent d’acord en l’atenció que posem en el fet que volem recordar.

El meu professor de gimnàs, el Dani, em pregunta què he menjat el dia anterior  de la classe, a dinar o a sopar. Doncs hi ha molts dies que no ho recordo. Trobo que no em costaria tant de recordar-ho però això vol dir que no hi poso tota l’atenció en aquests àpats.

Ja fa anys que el que no és a l’agenda, no existeix. Potser m’hauré d’apuntar el que he menjat a dinar o a sopar el dia abans de la classe. Però no ho faré pas perquè ell ho fa perquè jo m’esforci una mica quan no ho recordo i crec que això està molt bé, Ah i mentre m’esforço en la memòria, faig anar les cames!



1 comentari: